• 05.10.2018.

Rana dijagnoza je ključ za uspješno liječenje bolesti zglobova

Za uspješno liječenje svih bolesti, a tako i bolesti lokomotornog sustava, je ključna rana dijagnostika. U suvremeno vrijeme najviše pacijenata pate od bolesti zglobova, a pretežno od artroze. Po statističkim podacima artroza je najčešća bolest lokomotornog sustava suvremenog čovjeka, od koje u Hrvatskoj boluje od 8 do 10 posto odrasle populacije.

U osnovi procesa dolazi do oštećenja zglobne hrskavice te promjena oblika čašice i glavice uz stvaranje koštanih trnova, što sveukupno dovodi do deformacije zgloba uz popratnu upale mekih tkiva u neposrednoj blizini zgloba.
    Artroza može u konačnici dovesti do invalidnosti i smanjenja kvalitete života pojedinca i njegove obitelji. Prednost rane dijagnostike u tome što se terapija počinje kada je bolest još na početku, na malom broju zglobova, a zglobovi su još uvijek očuvani. Danas postoje različiti vrlo snažni i efikasni lijekovi koji bolest mogu zaustaviti u ranoj fazi, spriječiti invaliditet bolesnika i omogući normalan život i nastavak rada. Važno je se obratiti liječniku što prije, već pri pojavi prvih simptoma  bolova, otoka, zakočenosti, deformacije ili osjetljivosti u koljenima, kukovima i malim zglobovima šake, gdje najčešće se pojavljuje artroza.

Posebno ugrožena skupina su poduzetnici, menadžeri, odvjetnici, arhitekti, informatičari i programeri, te općenito zaposlenici administrativnih zanimanja koji provode više od 12 sati u sjedećoj poziciji.

Pozivamo vas da provjerite stanje svojih zglobova i prije jasno izraženih simptoma, ukoliko pretežno radite u sjedećem položaju, se nepravilno i nebalansirano hranite, imate sportske ozlijede ili genetsku predispoziciju na pregledima i konzultacijama renomiranih liječnika, koje organiziramo za vas svaki mjesec.

Ovomjesečni raspored pregleda i konzultacija specijalista ortopeda:

Prof. dr. sc. Anton Tudor, specijalist ortoped, subspecijalist dječje kirurgije klinike za ortopediju Lovran – 10.10.2018., srijeda.

Dr. Željko Butorac, specijalist ortoped klinike za ortopediju Lovran – 20.10.2018., subota.

Dr.sc. Hrvoje Klobučar, specijalist ortoped, član stručnog tima Specijalne bolnice Akromion – 26.10.2018., petak.

Narudžbe za pregled i konzultacije primaju se na broj 099/333-9998, ili na info@fiziovita.hr.

Vaša FizioVita