• 01.10.2014.

Pregledi i savjetovanja o bolesti štitnjače

Dr Ante Škaro je otorinolaringolog i kirurg glave i vrata – ravnatelj Poliklinike Leptir u Zagrebu.

Poliklinika Leptir, kao centar za štitnjaču, prakticira suvremene metode liječenja, a pacijentima je na raspolaganju interdisciplinaran tim (liječnik, nutricionist, psiholog). Današnji tempo života je ubrzan, a pojedinci su često pod utjecajem različitih događaja - stresora, koji uzrokuju negativnu stresnu reakciju u organizmu, te tako štete ljudskom imunološkom sustavu. Posljedica toga su različite funkcionalne i onkološke bolesti organa i štitne žlijezde. Dr Škaro će Vam stoga pojasniti razliku između zdravih i nezdravih stresnih reakcija. Želimo li prevenirati bolesti štitne žlijezde, osim prevencije, odnosno prilagodbe i promjene stila života, trebamo i pregled, a s ciljem sprječavanja razvoja, te liječenja bolesti štitne žlijezde. Dr Škaro će u centru za zdravstvenu djelatnost Fiziovita biti mjesečno dostupan za preglede i konzultacije, a ovaj mjesec u petak 24.10. Naručiti se možete na broj 099/333 9998. Nazovite nas ili pošaljite poruku na info@fiziovita.hr kako bi rezervirali svoj termin.