• 04.09.2017.

Pregledi specijaliste za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju i sub. spec. reumatologa dr.med. Marine Nekić u centru Fiziovita Zadar

Naručite se na preglede specijaliste fizikalne medicine i rehabilitacije i spec. reumatologa dr.med. Marine Nekić u centru Fiziovita Zadar, koje smo organizirali za vas svakog drugog utorka. U rujnu pregledi su na rasporedu 5. rujna i 19. rujna.

Što su reumatske bolesti i koji su simptomi? Kako ih dijagnosticirati i liječiti? Koje dijagnostičke i fizioterapijske postupke primijeniti? Saznajte odgovore na ova i druga vaša pitanja ne pregledima dr.med. Marine Nekić u centru Fiziovita Zadar.
    Reumatske bolesti najčešći su uzrok kroničnog invaliditeta i jedan od najvećih zdravstvenih problema. Neke reumatske bolesti najviše zahvaćaju zglobove i uzrokuju artritis. Druge u prvom redu oštećuju kosti, mišiće i druga vanzglobna tkiva, ili periartikularna meka tkiva. Uzroci artritisa su mnogobrojni, poput infekcija, autoimunih bolesti, upala uzrokovanih kristalima, te neupalnih degenerativnih promjena, a nerijetko su u pitanju sustavne bolesti.
    Reumatoidni artritis je najčešća upalna reumatska bolest, koja i najviše onesposobljava oboljele. Bolest karakteriziraju bolne otekline zglobova, napose šaka i stopala, te deformacije koje onemogućuju obavljanje svakodnevnih aktivnosti i narušavaju kvalitetu života.
    Psorijatični artritis i ankilozantni spondilitis druge su dvije česte upalne reumatske bolesti. Njihova glavna obilježja su asimetrična upala zglobova, upala hvatišta tetiva i sveza za kost, upala kralježnice i zglobova između križne kosti i bočnih kostiju zdjelice, ali i upala oka te povezanost s promjenama na koži i sluznicama.

Ovisno o stanju u kojem se pacijent nalazi, nakon fizioterapijske procjene, nudimo vam individualno prilagođene programe. U Fizioviti utječemo na to da se isti problem ne vrati uopće ili barem ne u bliskoj budućnosti, što, nažalost, nije moguće kod kroničnih bolesti, za koje je potrebna cjeloživotna pomoć fizioterapeuta.

Dr.med. Marina Nekić, specijalist fizikalne medicine i rehabilitacije, subspecijalist reumatolog, radi u Općoj bolnici Zadar i članica je Hrvatskog fizijatrijskog i Hrvatskog reumatološkog društva. Uže područje njezinih interesa je u manuelnim tehnikama, u kojima je postigla razine Bowen terapeuta i Emm tech instruktora.

Naručite se za pregled i konzultacije s dr.med. Marinom Nekić na broj 099/333-9998, ili na info@fiziovita.hr